Ženy nakupují jinak než muži
Nejvlivnějším faktorem jsou slevové kupony; 77 procent respondentek uvedlo, že pokud najdou na internetu kupon, který lze vytisknout, budou výrobek shánět ke koupi; 71 procent dá jeho značce přednost před konkurencí. V pořadí intenzity vlivu následují spotřebitelská hodnocení a až poté doporučení přátel a příbuzných. Kromě toho ženy věří reklamním e-mailům: 61 procent otevře a pravidelně čte vzkazy od výrobců/prodejců potravin, 55 procent si takto čte o kosmetice, 53 o obchodních domech a 40 procent o lécích. Autoři průzkumu to vysvětlují tím, že „ženy považují reklamní e-maily za vlastní, osobní formu rešerše“ a že „lidé, kteří takové e-maily dostávají, si často připadají jako insideři“.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz