Kvůli krizi a digitální revoluci ubylo novinářů
Že ubylo novinářů, si myslí 81 procent žurnalistů oslovených komunikační agenturou Burson-Marsteller. Podle nich se snižování navíc dotklo hlavně zkušených novinářů, které případně nahradili méně zkušení a tedy levnější pracovníci. Třináct procent dotázaných uvedlo, že nemají čas na tiskové konference nebo jiné akce pro média. Kvůli úsporným opatřením a případně i digitální revoluci se podle oslovených rovněž snižuje kvalita a standardy v jejich oboru. Novináři se naopak neshodli v tom, zda má digitální revoluce v jejich oboru pozitivní nebo negativní dopady. Většina souhlasila s tím, že nové digitální nástroje jim daly nebývalý přístup k informacím. Znepokojuje však vzrůstající konkurence a "de-profesionalizace jejich oboru občanským žurnalismem". Přesto 19 procent respondentů hodnotilo blogy pozitivně a jejich dopad na žurnalistiku považují za dobrý. Sedmadvacet procent si myslí opak a 24 procent nevidí vliv žádný. Průzkumu se zúčastnilo 115 novinářů z 27 zemí Evropy, Středního východu a Afriky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz