Cola, Pepsi a Dr. Pepper v kampani
Reagují ní na návrh nového zákona, který má zavést daň ze slazených nápojů. Informoval o tom adag. Printová a televizní kampaň ukazuje zaměstnance všech tří firem, jak chodí po školách a doplňují nápojové automaty. Reklama říká spotřebitelům i politikům, že Coca-Cole, Pepsi a Dr. Pepper se společnou iniciativou podařilo snížit konzumaci nápojů s vysokým obsahem kalorií na školách o 88 procent. Program s názvem Clear on Calories - Pryč s kaloriemi běží v několika zemích USA od roku 2004. V jeho rámci firmy vyznačují množství kalorií na lahvích, obalech a nápojových automatech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz