Online reklama v USA předběhne tisk
Inzerenti stále častěji opouštějí tradiční reklamu a spoléhají se na digitální média. Online marketing letos vůbec poprvé v USA předčí tištěná média. Podle analýzy marketingové společnosti Outsell američtí zadavatelé investují do online reklamy 119,6 miliard dolarů, zatímco do tištěného reklamy nalijí jen 111,5 miliardy dolarů. Píše o tom BrandRepublic.
Online se dostane před printy i přesto, že výdaje na reklamu v novinách, časopisech a direct mail budou růst o 1,9 procenta, tedy o 9,4 miliardy dolarů. Průzkum také předpovídá růst celého trhu v USA o 1,2 procenta, výdaje na reklamu by měly dosáhnout 368 miliard dolarů. Analýza vychází z průzkumu, který společnost Outsell realizovala v prosinci na vzorku 1000 respondentů z řad amerických zadavatelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz