Vyšel Český exportér
Nový titul se bude zaměřovat na problematiku zahraničního obchodu a především pak na obchodní příležitosti českého vývozu. Firma to uvedla v tiskové zprávě. "Cílem Českého exportéra je poskytovat praktické rady a informace pro vstup českých firem na zahraniční trhy a také pro jejich úspěšné fungování na těchto trzích," uvedl ředitel vydavatelství Erich Handl.
Měsíčník, jehož editorem je dlouholetý redaktor Profitu Tomáš Stingl, má vycházet z poznatků a zkušeností konkrétních podnikatelů. Bude nabízet ekonomické rozbory a statistiky, rozhovory s podnikateli a s představiteli proexportních organizací. Titul vychází ve spolupráci s ministerstvem průmyslu a obchodu a agenturou na podporu obchodu CzechTrade. Každé číslo bude zaměřené na jednu zemi nebo teritorium. První vydání se například věnuje Iráku, bude následovat Kanada a o měsíc později Německo a Rakousko.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz