Toyota láká americké spotřebitele na slevy a rozšířené záruky svých vozů
TOKIO (MEDIAFAX) - Japonská společnost Toyota se snaží přilákat pozornost amerických spotřebitelů na slevy a rozšířené záruky svých vozů. Informaci v sobotu zveřejnila agentura Bloomberg.
Toyota chce rozšířit záruky u svých vozů na dobu až deseti let. Současně chce poskytnout na své vozy slevy ve výši několik tisíc dolarů. Slevové akce by měly začít v březnu letošního roku.
Toyota tak reaguje na své problémy s hybridními vozy Prius, Sai, Prius PHV a Lexus HS250h kvůli závadě brzdového systému. Jde o celkem 150 tisíc vozidel, které jezdí v Severní Americe. Jen ve Spojených státech kvůli závadě zahynulo 19 lidí a automobilka čelí několika žalobám. Ve všech případech jde o modely vozů roku 2010.
Josef Janda, David Vandrovec, janda@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz