Týtý letos i přes internet
Doposud mohli volit lidé oblíbené tváře obrazovky pouze pomocí SMS zpráv a kuponů z několika časopisů. Internet by podle organizátorů mohl pomoci zvýšit počet hlasujících. "Pro větší transparentnost jsme se též rozhodli po ukončení hlasování sdělit počet hlasů, které přišly společně prostřednictvím SMS, kuponů a nově i internetu," uvedl Jaromír Skopalík, jednatel vydavatelství Bauer Media, které anketu vyhlašuje.
Do TýTý se letos poprvé zapojí také soukromá televizní stanice Barrandov, která vedle České televize, Novy a Primy získala právo nominovat vlastní tváře a pořady do 19. ročníku této tradiční divácké soutěže.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz