Značkám se do Twitteru moc nechce
Možnosti komunikace se zákazníky zůstávají podle výzkumu New Media Age důležitými značkami nevyslyšeny – téměř tři čtvrtiny z nich na Twitteru nekomunikují. Výzkum analyzoval listopadové aktivity 500 značek žebříčku Superbrands 2009/10. 74 % z nich na Twitteru není vůbec. 130 jich tam je, ale pouze 50 z nich aktualizuje denně své statusy (v rámci mikroblogovací služby je toto považováno za standard). Dalších 54 aktualizuje status jednou týdně. Twitter za poslední rok zmnohonásobil počet svých uživatelů – v říjnu 2008 měl 121 009 uživatelů, v říjnu 2009 pak už 3,3 milionu (zdroj: Nielsen Online).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz