Jančura se pustil do hejtmanů
Kampaň se objevila na internetu i v tisku, v rozhlase běží minutový spot namluvený Jančurou. Nelíbí se mu, že kraje podepsaly s Českými drahami dlouhodobé smlouvy bez výběrového řízení. Kdyby vypsaly na dopravu soutěž, ušetřily by 22 miliard korun, tvrdí ve spotu Jančura.
Ohlasy na kampaň jsou podle Jančury obrovské. "Na sociální síti Facebook vniklo hned několik skupin, jejichž názvy hovoří za vše. Několik tisíc příznivců mají skupiny 'Nechci jezdit v popelnici' a 'Ostře sledované žluté vlaky'," řekl Jančura.
Do antikampaně plánoval Jančura investovat nejprve dva miliony korun, později ale rozpočet akce zdvojnásobil. V rozhlasových spotech kromě prezentace vlastních názorů na situaci ohledně regionálních železnic nabádá posluchače, ať své názory pošlou samotným hejtmanům, jejichž adresy zveřejnil na webu Student Agency.
Po skončení kampaně ji chce Jančura vyhodnotit a pokud vzbudí zájem veřejnosti, uvažuje o další, mnohem rozsáhlejší akci. Na jaře před volbami do Poslanecké sněmovny chce ještě více spolupracovat s velkými reklamními agenturami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz