Češi hledali Windows 7 a Facebook
Absolutně nejhledanější pak byly MP3, free a video. Oznámili to zástupci české pobočky Google. Ta každoročně zveřejňuje žebříček Zeitgeist, v doslovném překladu "duch doby", který kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly českou veřejnost.
Letošní žebříček podle zástupců Google potvrzuje, že technologie jsou Čechům blízké, a to ve všech sférách jejich života. Zajímavý je podle nich i silný sociální aspekt mobilního vyhledávání.
"Pro nás je opravdu dobrou zprávou, že technologie jsou tím, co Čechy opravdu baví a o co se intenzivně zajímají. Jelikož Češi čím dál tím více potvrzují praktické využití technologií v běžném životě, i v příštím roce jim budeme přinášet další do češtiny lokalizované technologické novinky ve vyhledávání, komunikaci a sdílení informací," uvedla marketingová manažerka Googlu Kateřina Holcmanová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz