Američané jsou i v krizi zelení
Podle studie uskutečněné výzkumnou společností Packaged Facts tržby amerických supermarketů z prodeje etických produktů nebo zboží přátelského k životnímu prostředí, od biopotravin po úsporné žárovky, v letošním roce stoupnou o 8,7 procenta na téměř 38 miliardy USD (659,3 miliardy Kč).
Ekologické produkty a produkty s označením bio tradičně zaujímaly místo v regálech supermarketů s výběrovým, a tedy i dražším zbožím. Stále více maloobchodních firem, jako Wal-Mart Stores a Safeway, však zvyšuje nabídku tohoto zboží a ceny některých těchto produktů již mohou konkurovat cenám konvenčních produktů. Podle odborníků globální ekonomická krize a boj proti globálnímu oteplování přiměly zákazníky mnohem více přemýšlet o svých nákupech, a to nejen finančně, ale i ekologicky. Zákazníci rovněž zjistili, že "zelené" produkty nabízejí lepší kvalitu a méně ničí životní prostředí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz