PR agentury kvůli krizi zlevnily
Vyplývá to z průzkumu Asociace Public Relations Agentur (APRA), která se dotázala zhruba 75 procent svých členů. Agentury sdružené v asociaci tvoří přibližně dvě třetiny českého trhu v oblasti PR.
Podle zprávy o průzkumu výsledky ukázaly, že současná krize nemá na ceny PR služeb ani na mzdy specialistů působících v této oblasti zatím výrazný vliv. Některé agentury však podle průzkumu současně přiznávají, že klienti dnes chtějí za stejné peníze více služeb.
Podle místopředsedy výkonné rady APRA Radka Maršíka obor těží v době krize z toho, že patří mezi nejefektivnější způsoby komunikace a dlouhodobě nabízí nejlepší poměr mezi cenou a výkonem. "V důsledku toho řada firem nejenže výrazně neomezuje své náklady na PR, ale často je dokonce posiluje na úkor jiných forem marketingové komunikace. Když k tomu ještě přidáme nárůst krizové komunikace a komunikace v období změn, restrukturalizací a propouštění, je zřejmé, že PR odolává krizi nejlépe ze všech sektorů marketingové komunikace," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz