Atlas.cz cílí na starší
Uvedl to provozovatel portálu Centrum Holdings. "Internet se stále rozrůstá o nové služby a funkce, které mnoho lidí intenzivně využívá. Rostou tím sice jeho možnosti, ale pro řadu uživatelů se některé stránky stávají příliš komplikované. Proto jsme se rozhodli vést Atlas.cz k jednoduchosti a uživatelské přívětivosti, zatímco Centrum.cz k otevřené koncepci, která umožňuje individuální nastavení portálu," uvedl obchodní a marketingový ředitel Centrum Holdings Tomáš Búřil.
Domovská stránka obsahuje mimo jiné větší písmo a obsahuje méně odkazů. Součástí webu je jednoduchá navigace na nejčastěji využívané služby, jako je například vyhledávání, e-mail, katalog firem Najisto.cz, televizní program, mapy nebo předpověď počasí. Zpravodajská část bude rozdělená na sekce "Zprávy" a "Ze života". Ty budou editorem plněny výběrem nejzajímavějších a relevantních zpráv ze všech obsahových webů Centrum Holdings.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz