Lokální informace ze stránek úřadů
Lokální tištěná média pak čte 61 procent respondentů. Naopak nejméně lidí sleduje lokální televize, které jako zdroj informací využívá 23 procent obyvatel. Tato čísla vyplývají z říjnového průzkumu společnosti Mediaresearch ve spolupráci se společností Tuesday Business Network.
Průzkum, kterého se zúčastnilo 505 respondentů, poukázal také na to, že 45 procent lidí získává informace při osobním kontaktu s dalšími lidmi, 30 procent pak osobně na úřadech, 28 procent na webových stránkách lokálních médií, a také v lokálních rádiích.
Z hlediska spokojenosti s jednotlivými typy místních médií a zdroji informací jsou na tom nejlépe noviny a časopisy. Spokojeno je s nimi 78 procent dotázaných. U rozhlasového zpravodajství jsou s nabídkou stanic převážně spokojeny zhruba dvě třetiny respondentů - tedy 64 procent. Nabídka lokálních zpravodajských médií na internetu uspokojuje 58 procent dotazovaných a nabídka televizního zpravodajství je v lokálním měřítku spíše či zcela dostatečná pro 51 procent respondentů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz