Coca-Cola vám to spočítá
Marketingový krok má být součástí globální snahy firmy zvýšit povědomí spotřebitelů o energetických hodnotách konzumovaných tekutin. Firma chce být zároveň první z výrobců nápojů, která se k podobnému kroku odhodlá. V první vlně se nové etikety chystá zavést v Evropě a Austrálii, trh USA a Mexika bude následovat. Na všech svých produktech chce informace zviditelnit do roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz