SPIR hlídá etiku reklamy na internetu
Informovala o tom výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. "Její vznik potvrdili členové červnové valné hromady SPIR a je logickým krokem, který vyplývá z textu připraveného návrhu zákona o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání," uvedla Hrubešová. Podle ní pracovali na znění návrhu zákona, který v pondělí projedná vláda, členové SPIR společně s jeho předkladatelem - ministerstvem kultury.
"Zákon ještě není schválený a na nás je do té doby vytvoření pravidel a kodexů, podle kterých budeme při posuzování konkrétních videoobsahů a reklam postupovat," řekla Hrubešová. Dodala, že komise se bude zabývat konkrétními případy především na základě podnětů uživatelů internetu a zároveň bude provádět monitoring. Své závěry pak poskytne Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která bude mít v daných případech poslední slovo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz