MD bude propagovat evropské fondy
První na řadě jsou oblasti Písecka a Nymburska. Informoval o tom mluvčí úřadu Karel Hanzelka. Ústředním motivem kampaně bude slogan "OPD - Lépe se vám pojede“. Pod zkratkou se skrývá operační program Doprava, v jehož rámci může Česká republika získat do roku 2013 až 150 miliard korun.
"Realizace odpovídající publicity je jednou z nezbytných podmínek čerpání prostředků EU," uvedl Hanzelka. Kampaň bude mít formu rozhlasových spotů, inzerátů v tisku, billboardů nebo rámečků ve vlacích. Kampaň má zvýšit podle Hanzelky nízké povědomí lidí o významu evropských fondů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz