(Kurzy.cz)
TV Nova zvýšila na jaře podíl na trhu reklamy
Obchodní ředitel Novy Jan Řehák řekl v rozhovoru pro deník E15, že TV Nova (součást CME) zvýšila na jaře svůj podíl na trhu reklamy. Řekl, že se co se týče tržeb, tak je nyní stanice s výsledky spokojena. Dále řekl, že Nova je v ceně reklamy o něco dražší než konkurence (díky sledovanosti). Dále řekl, že Nova posílila u velkých zákazníků (typu Nestlé, Opavia apod.). Konkurence podle něj získala na poli středně velkých klientů. Řekl, že od března užívá 80% klientů zvýhodněných cen reklamy, největší zvýhodnění nabídla Nova v březnu (kolem 30%), poté se toto číslo snižovalo.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz