Natankování iPodu za 30 tisíc dolarů
Ve třicetisekundovém spotu na přehrávač Zune vystupuje finanční plánovač Wes Moss, který tvrdí: „Lidem záleží na kapacitě jejich iPodů, a co na to kapacita jejich bankovních účtů? Při ceně dolar za písničku jim dojdou peníze dříve než místo na harddisku.“ Reklama propaguje předplatitelskou službu Zune Pass, která nabízí neomezené stahování písniček za 15 dolarů na měsíc. Kampaň představuje Microsoft jako ohleduplnou značku během recese a očerňuje Apple jako symbol marnivosti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz