TV Nova zvedla hrubé reklamní příjmy v prvním čtvrtletí téměř o desetinu (20.4.2009)
Nejvíce peněz z reklamního televizního koláče ukousla v prvním čtvrtletí již tradičně TV Nova, když její hrubá inzerce meziročně stoupla o 9,6 procenta na 3,33 miliardy korun. Vyplývá to z údajů monitorovací agentury TNS Media Intelligence publikovaných v pondělní Strategii.
Celkový objem monitorované televizní reklamy v Česku se zvýšil v prvních třech letošních měsících oproti prvnímu kvartálu loni o 6,1 procenta na 6,44 miliardy korun. Největší konkurentka Novy mírně ztratila. Reklama na Prima TV v období leden až březen meziročně klesla o 2,7 procenta 2,12 miliardy korun.
Stanice ČT1 si pohoršila o 1,4 procenta na 613 milionů korun a ČT2 o 3,5 procenta na 138 milionů korun. TV Óčko skončila na pátém místě. Zadavatelé reklamy investovali na tomto hudebním kanálu do reklamy o 26 procent více než loni, celkem 66 milionů korun.
ČT24 zvedla hrubé inzertní příjmy o 38,3 procenta na 22 milionů korun. Programu ČT4 sport vyletěla inzerce o 88,2 procenta na 20 milionů korun, zřejmě hlavně díky mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci.
Před „mladé“ kanály ČT se ještě vklínili nováčkové trhu: Nova Cinema utržila 37 milionů korun, TV Barrandov 35 milionů korun a TV Z1 28 milionů korun. Uvedené peněžní objemy představují hrubé inzertní výdaje, čili ceníkové ceny bez započítání slev a barterů.
Štefan Weber, weber@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz