Lemond startuje v dubnu
Začátkem dubna se v TV objeví nová komunikace Becherovky Lemond. Animované spoty navazují na loňský launch značky. Kampaň se neomezuje jen na televizi, v nové grafice je připravena komunikace, která se zaměří především na bary a kluby. Kromě netradičního grafického stylu se Becherovka Lemond snaží v masovém médiu zaujmout cílovou skupinu unikátním způsobem: do komerčního bloku bude vždy zasazena série třívteřinových animovaných spotů, ve kterých se i nadále značka prezentuje jako drink pro nečekaná spojení s claimem „Je to otevřené“. Zadavatelem původní kampaně, kterou vytvořili kreativci Mark/BBDO Ian Adams a Libor Oubrecht je Jan Becher Pernod Richard, produkci zajišťoval MimoFilm.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz