Coca Cola testuje nové automaty
Moderní automaty se objevily poprvé vloni v létě během Olympiády v Pekingu. Stroje vyvinuté společností Coca Cola a interaktivní marketingovou agenturou Sapient and Samsung, umožňují spotřebitelům koupit si chlazený nápoj a pobavit se ve stejný čas.
V budoucnu by měly být testovány jednotky s celoplošným displejem. Tyto modely budou také nabízet hudbu, tapety a vyzvánění do mobilu, ale také třeba bezhotovostní platby a další služby.
„Nové automaty připoutají pohled, video a zvuk změní prodej z obyčejné transakce na opravdovou interakci.“ řekl Anthony Philips, globální brandmanažer společnosti Coca Cola. „Chtěli jsme stoje, které dovedou strhnout zrak a to takovým způsobem, že obrátí divákům hlavy a udrží si jejich pozornost,“ doplnil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz