Reklama na Nově a Primě vadí
Přesycenost z reklamy v případě Novy pociťuje 83 procent lidí a v případě Primy 77 procent dotázaných. Ve veřejnoprávní České televizi pociťuje úroveň reklamy jako přílišnou 46 procent diváků. Proti loňsku se názor veřejnosti téměř nezměnil.
V ostatních tradičních médiích, jako jsou časopisy, noviny nebo rozhlas, přestává reklama vadit. V časopisech vnímá příliš mnoho reklamy 39 procent lidí, což je o šest procentních bodů méně než loni. Vnímání přesycenosti reklamou u rozhlasu kleslo z 36 na 30 procent a v novinách o osm procentních bodů na 28 procent.
Na Nově, v České televizi a v časopisech je zároveň největší šance, že si lidé reklamu prohlédnou. Zatímco v těchto médiích se úspěšnost zhlédnutí reklamy pohybuje od 28 do 38 procent, na internetu je to jen kolem šesti procent.
Podle projektové manažerky společnosti Factum Invenio Lenky Vávrové se nicméně lidé přestávají o klasická média zajímat a přesouvají svůj zájem na internet. Na internetu pociťuje mnoho reklamy čtvrtina lidí. Nejvíc jim přitom vadí automaticky vyskakující okna.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz