Mall.cz otevřel sportovní prodejnu
Vedení společnosti Mall.cz tento krok zdůvodnilo rostoucí poptávkou po sportovním sortimentu, který si navíc mnozí zákazníci chtějí před zakoupením nejprve vyzkoušet. Naopak na internet nedávno zamířila síť prodejen Sportisimo, která zprovoznila vlastní webový obchod.
Mluvčí společnosti Mall.cz Petr Král řekl, že nová sportovní prodejna v Praze-Holešovicích má plochu 280 metrů čtverečních a je připojena ke stávajícímu obchodu, ve kterém Mall.cz prodává elektro, hobby a dárky. Prodejna je zásobena zbožím z internetových obchodů Bartsport.cz a CykloExpert.cz, které jsou součástí nákupní galerie Mall.cz.
"Sportovní zboží patří na internetu k nežádanějším komoditám. U sportovního sortimentu je však pro zákazníka důležité si zboží také vyzkoušet, osobně prohlédnout nebo si nechat při výběru poradit. Nová sportovní prodejna Mall.cz by měla zákazníkům nabídnout právě takové služby," uvedl Král.
Kromě nové prodejny v Praze-Holešovicích provozuje Mall.cz také kamenný obchod v Brně. O otevření dalších prodejen zatím firma neuvažuje a chce se nyní podle Krále soustředit na zkvalitňování nabídky zboží a služeb dvojice obchodů v Praze a Brně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz