Mladá fronta expanduje na Slovensko
V obou případech jde zatím jen o přímé překlady bez původního slovenského obsahu. První novinkou je exkluzivní pánský měsíčník For Men, jehož první číslo vyšlo 8. ledna. S podtitulem „Časopis jen pro muže“ přináší za cenu 3,29 eur (99 Sk) celkem 130 na křídovém papíře vytištěných stran a fotbalistu Davida Beckhama na obálce. Časopis chce stejně jako v Česku oslovit muže ve věku 28-45 let, středoškolsky a vysokoškolsky vzdělané a dobře finančně zabezpečené. V hledáčku přitom má především podnikatele, manažery a obchodníky.
Druhou novinkou je časopis Moja psychológia (obdoba české Mojí psychologie), jehož první číslo vychází 13. ledna. S podtitulem „Jediný měsíčník o tom, jací jsme a nejen jak vypadáme!“ bude za cenu 1,96 eur (59 Sk) vycházet v rozsahu 100 – 132 stran.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz