Datart spustil elektronickou službu
„Očekáváme, že tato služba pomůže našim zákazníkům hlavně v předvánočním období, kdy běžné internetové obchody těsně před Vánoci svoji činnost omezují či ukončují z důvodu neschopnosti zboží zavézt. V našem případě budeme schopni na Datart e-shopu prodávat i těsně před Štědrým dnem,“ uvádí výhody ředitel společnosti Pavel Sláma.
Zboží z internetového obchodu Datart.cz, které je zároveň skladem v prodejnách si nyní mohou zákazníci vyzvednout již za dvě hodiny po on-line nákupu. Dostupnost výrobku v jednotlivých prodejnách lze zjistit přímo na internetu. „S touto službou začínáme na malých spotřebičích a postupně budeme nabídku rozšiřovat. Pro „Koupit na prodejně“ jsme navíc připravili velmi zjednodušený elektronický nákupní košík,“ doplňuje manažer online marketingu Datartu Jiří Matoušek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz