Tesco přibrzdí expanzi v USA
Tesco provozuje ve Spojených státech řetězec malých supermarketů Fresh & Easy. "Odvětví je nyní ve velmi odlišném stavu, než když jsme začínali a jak ukazovala studie uskutečnitelnosti, vypracovaná před třemi lety. Tehdy byl index důvěry amerických spotřebitelů nejvýše v historii. V říjnu byl nejníže od roku 1967, což je velká změna," uvedl ředitel amerických operací Tim Mason.
Již na počátku dubna Tesco oznámilo, že odkládá o tři měsíce otevření nových obchodů v Kalifornii, Arizoně a Nevadě. Společnost doufala, že bude mít do února příštího roku 200 obchodů Fresh & Easy v těchto amerických státech. Nyní však posunula tento termín až na listopad 2009, napsala agentura Reuters.
Tesco otevřelo první obchod v USA koncem října loňského roku. Obchody Fresh & Easy patří do skupiny tzv. convenience stores, což jsou obchody typu malých supermarketů umístěné často podél rušných silnic, čerpacích stanic, na nádražích či v hustě zalidněných okrajových oblastech měst. Nabízí hlavně čerstvé potraviny a jídlo připravené k rychlé konzumaci.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz