Média vidí budoucnost optimisticky
Podle studie společnosti Cronos Partners stojí dle údajů vysokých manažerů mediálních firem jejich sektor na pevných základech, kterým současná ekonomická krize neotřese. V dotazníku odpověděly tři čtvrtiny respondentů, že během dvou let očekávají dvouciferný procentní růst. Téměř 87 % respondentů uvedlo, že kreditní krize omezila jejich schopnost získávat kapitál, 59 % nicméně uvedlo, že v budoucnosti budou schopni zabezpečit dostatek financí pro akvizice. V průměru dva ze tří výkonných pracovníků (64 %) řekli, že zdrojem prosperity budou spíše akvizice než organický růst. Většina z dotazovaných (70 %) uvedla, že současné tržní podmínky vedou k situaci, kdy podíly ve společnostech budou častěji měnit majitele – jejich hodnota se totiž snižuje. David O’Reilly, zakládající partner společnosti Cronos Partners, poznamenal, že britské společnosti byly v nedávných měsících pro zahraniční investory velmi atraktivní. Více transakcí očekává v atraktivních sektorech jako je B2B vydávání, digitální marketing, software a bezdrátové komunikace. V rámci výzkumu byly otázky zaslány více než 260 profesionálům z oblasti médií, telekomunikačních a technologických společností, celkem odpovědělo 107 osob.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz