Vinařský fond v marketingové ofenzivě
Letošní komunikační kampaň pro Svatomartinské oslavuje zrození mladého vína. Motivem hlavního vizuálu je vinař držící zavinovačku, v níž spočívá lahev mladého vína. Ruce vinaře zavinovačku svírají prý „s něhou a pýchou, neboť Svatomartinské je jeho dítě, s nímž se chystá pochlubit světu“. Vizuál je podpořen sloganem „Svatomartinské je na světě“. Koncem října bylo definitivně rozhodnuto, kteří vinaři si na svá vína mohou nalepit známku Svatomartinské 2008, celkem půjde o 175 vzorků. Svatomartinské je mladé víno, u něhož mezi sklizní a uvedením na trh uběhlo jen několik týdnů. Do distribuce jde toto víno vždy 11. listopadu – na svatého Martina. Značku Svatomartinské vlastní už čtvrtým rokem Vinařský fond. „Známku jsme koupili od vinaře Jiřího Kopečka z Valtic. Řada vinařů pochopila, že bude dobré spojit se pod jednu značku,“ řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz