DŮSLEDKY KRIZE: CK Fischer dopady krize nepociťuje, prodeje se naopak zvyšují
PRAHA (MEDIAFAX) - Cestovní kancelář Fischer nepozoruje žádné projevy finanční krize na prodeji zájezdů. Naopak na zimní sezónu se prodeje o 12 až 15 procent zvyšují, řekl v neděli agentuře Mediafax Daniel Plovajko, mluvčí společnosti KKCG do níž CK Fischer patří.
„Celkový trh cestovního ruchu čeká nejspíš stagnace. Krize se projeví, ale ne v naší cestovní kanceláři,“ řekl Plovajko.
Krize podle něho dopadne na trochu jinou klientelu, než jaká nakupuje u Fischera. „Lidé, kteří hledají cenově výhodné zájezdy, jezdí autokary nebo po vlastní ose, možná nebudou mít prostředky na dovolenou,“ připustil Plovajko.
CK Fischer zaznamenává nárůst prodejů na zimní sezónu o 12 až 15 procent, prodeje zájezdů do exotických zemí se podle Plovajkova odhadu zvyšují přibližně o 15 procent.
Dana Rybáková, rybakova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz