Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Dokument je písemným stvrzením snahy obou subjektů spolupracovat při prezentaci Moravskoslezského kraje v České republice i zahraničí. Ta by měla přinést ovoce zejména v oblasti zvýšení turistické atraktivity kraje. Podpis deklarace mezi Moravskoslezským krajem a pivovarem Radegast znamená potvrzení dosavadní úspěšné spolupráce. Dokument popisuje hlavní oblasti, na které se chtějí oba subjekty zaměřit. Těmi je vzájemná výměna informací a podpora při propagaci Moravskoslezského kraje a pivovaru Radegast.
„Vítáme snahu soukromých subjektů, které vyrábějí produkty s jasnou příslušností k Moravskoslezskému kraji a mají zájem propojit propagaci svého zboží se zviditelněním zdejšího regionu,“ uvedl hejtman Evžen Tošenovský a dále doplnil: „Lidé se často zajímají odkud výrobek, který jim chutná, pochází. Nezřídka se pak snaží do těchto míst zavítat. Společná propagace regionu a místních produktů může do kraje přilákat další nové návštěvníky.“
Poteče proudem. Moravskoslezský kraj začne spolupracovat s pivovary.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz