Necid novou tváří Gillette
„Je skvělé být v reklamě, kde je třeba Henry. On je zatím můj poslední vzor,“ uculil se nedávno devatenáctiletý útočník. Minimálně úsměvné je, že nejlepší střelec mistrovství Evropy sedmnáctek a devatenáctek se stal tváří Gillette, přestože mu vousy ještě pořádně nerostou. „Ale občas se holím,“ mrkne.
Tváře má správně hladné. Tomáš Necid hvězdou reklamy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz