Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  24.09.2008 14:03:02

Praha chce reklamu na letišti

Billboardy propagující Prahu a také předsednictví Česka v Evropské unii by se již koncem roku měly objevit na pražském ruzyňském letišti.

Výběr vhodného motivu pro jednotnou vizuální prezentaci Prahy na letišti dostal včera za úkol radní pro kulturu a cestovní ruch Milan Richter (ODS)/b>. „Bude to klasická kampaň, jakou mají města na většině světově známých letišť. Chceme ale, aby současně zdůrazňovala naše předsednictví v EU,“ uvedl Richter. Podle jeho slov bude nyní město asi do konce října vybírat návrhy

Prezentace, která by se mohla stát skutečností už v prosinci nebo lednu, bude turisty o kvalitách Prahy "přesvědčovat" ve všech prostorách letiště. Podle něj ale rozhodně nepůjde o portrét primátora Pavla Béma v nadživotní velikosti, jako je tomu v případě starosty na chicagském letišti. Kampaň bude trvat jen omezenou dobu.

Nájmy reklamních ploch na letišti jsou drahé, rozhodně to nebude celoroční kampaň,“ přiznal Richter. Celá akce by měla město vyjít na zhruba 5,5 miliónu korun, ze kterých jen 200 tisíc padne na odměnu pro autora vítězného návrhu. „Chceme tím motivovat široké spektrum profesionálů i začínajících autorů,“ dodal Richter.

Praha chce reklamu na letišti

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec