Praha chce reklamu na letišti
Výběr vhodného motivu pro jednotnou vizuální prezentaci Prahy na letišti dostal včera za úkol radní pro kulturu a cestovní ruch Milan Richter (ODS)/b>. „Bude to klasická kampaň, jakou mají města na většině světově známých letišť. Chceme ale, aby současně zdůrazňovala naše předsednictví v EU,“ uvedl Richter. Podle jeho slov bude nyní město asi do konce října vybírat návrhy
Prezentace, která by se mohla stát skutečností už v prosinci nebo lednu, bude turisty o kvalitách Prahy "přesvědčovat" ve všech prostorách letiště. Podle něj ale rozhodně nepůjde o portrét primátora Pavla Béma v nadživotní velikosti, jako je tomu v případě starosty na chicagském letišti. Kampaň bude trvat jen omezenou dobu.
„Nájmy reklamních ploch na letišti jsou drahé, rozhodně to nebude celoroční kampaň,“ přiznal Richter. Celá akce by měla město vyjít na zhruba 5,5 miliónu korun, ze kterých jen 200 tisíc padne na odměnu pro autora vítězného návrhu. „Chceme tím motivovat široké spektrum profesionálů i začínajících autorů,“ dodal Richter.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz