Pavel Daniel (Kurzy.cz)
Internet a telefony  |  10.07.2008 15:54:01

SPIR má nové vedení

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zvolil nové vedení. Ve vedení sdružení se podařilo obhájit mandát také zástupci AliaWebu, Petru Hanischovi. Do čela sdružení byl zvolen Ján Simkanič ze společnosti Internet Info a místopředsedou SPIR se stal Tomáš Řehák z OMD Czech. Volba navázala na červnovou valnou hromadu sdružení, na níž účastníci zvolili nové složení Výkonné rady SPIR na další funkční období.

Členy se stali: v sekci internetových médií Tomáš Búřil (Seznam.cz), Petr Hanisch (AliaWeb), Michaela Charvátová (Ringier ČR), Petr Jelínek (CET 21), Gabriela Kryšpínová (MAFRA),

Ján Simkanič (Internet Info), Martin Šebesta (Centrum Holdings), v sekci zadavatelů David Martinásek (Beyond Interactive), Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia Czech Republic), Tomáš Řehák (OMD Czech) a Martina Topinková (Starcom MediaVest Group).

 

„Mezi priority SPIRu v tomto funkčním období patří další rozšíření možností projektu NetMonitor, který by měl začít měřit využití streamovaného videa a přístupy z mobilních přístrojů,“ říká nově zvolený předseda Ján Simkanič. „Zároveň chceme dál pracovat na popularizaci internetu jako nejprogresivnějšího inzertního mediatypu, protože zadavatelé jeho možnosti stále ještě neumějí v rámci marketingové komunikace využívat naplno.“

 

Výkonná rada SPIR také na posledním zasedání zvolila členy metodologické komise. Z mnoha došlých nominací svých členů vybírala po čtyřech zástupcích do obou sekcí: ve výzkumné Miroslav Kůta (Centrum Holdings), Marek Pokorný (ARBOinteractive), Vít Smékal (OMD Czech)a Jiří Udatný (MindShare), v technické Marek Antoš (Internet Info), Július Hájek (Microsoft), Vlastimil Pečínka (Seznam.cz) a Jiří Waisser (Internet Billboard). Předsedu metodologické komise zvolí její členové na svém prvním zasedání.

 

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 48 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688