Webové stránky bez návštěvnosti jsou k ničemu
Vypustit hotové stránky do cyber prostoru a přestat se o ně starat se nemusí vyplatit. Jejich spuštěním je sice úkol splněn, ale to nestačí. Pokud nemá být investice do webu vyhozenými penězi, je třeba zajistit adekvátní zviditelnění a návštěvnost stránek.
Ing. Pavel Hrstka Pears Health Cyber
Materiál je publikovaný v rámci spolupráce se serverem Pharm Business Magazine
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz