12. ročník soutěže Zlatá pecka zná vítěze
Televizní reklama s názvem Odepsaní, na níž si stěžuje Národní rada zdravotně postižených ČR, či spoty "Volit je sexy" lákající mladé občany ČR k letošním volbám do sněmovny jsou mezi letošními oceněnými reklamními pracemi v 12. ročníku soutěže Zlatá pecka. Vítěze a držitele 20 Zlatých pecek vyhlásil pořadatel, Asociace českých reklamních agentur (AČRA), v pražském hotelu Praha.
Odborná porota v čele se zakladatelem a do konce minulého roku i výkonným ředitelem agentury Leo Burnett Josefem Havelkou ocenila 11 televizních a čtyři rozhlasové spoty a také tři plakátové reklamy. Cenu získala i reklama za billboard a firemní prezentaci zároveň a také jeden videozáznam. Celkem bylo letos do soutěže přihlášeno 310 prací, což je o 72 méně než loni.
Nejvíce Zlatých pecek si odnesli zástupci agentury Euro RSCG a McCann-Erickson Prague, shodně po třech. V případě McCann-Ericksonu porota ocenila za rozhlasovou reklamu Chcete mě? pro General Motors Southeast Europe a dva TV spoty. Prvním je reklama na ČSOB Pojišťovnu s názvem Bobr II., druhým pak spot Odepsaní, kterou agentura vyrobila na zakázku Informačního centra neziskových organizací. Na TV spot Odepsaní si přitom u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání stěžuje Národní rada zdravotně postižených ČR. Spot nabádá firmy a podnikatele k odepsání darů z daňového základu na pomoc potřebným, podle NRZP je ale neetický a uráží lidi s handicapem. Rada postižených žádá předsedu vysílací rady o kroky ke stažení spotu z vysílání a pomoc při získání omluvy od tvůrců.
Euro RSCG pak byla oceněna za sérii plakátů pro pražský magistrát s názvem Vychytáváme ty poslední - sprejer, taxi, zloděj, sérii plakátů Peugeot HDi - parking, garage a plakát Team foto - týmová fotka, který si objednal gay bar Club Termix.
Seznam oceněných reklamních prací Zlatá pecka 2006:
(druh přihlašovatel název zadavatel/klient)
TV Sazka Ruce Sazka
TV MUW/Saatchi & Saatchi (SK) Sponzoring - Muž Kooperativa poisťovňa
TV Mowshe Rozhodnete to aneb Jít volit je sexy, spot Sněmovna Mowshe
TV Mowshe Rozhodnete to aneb Jít volit je sexy, spot Andy a Wendy - díl 86 Mowshe
rádio Jandl, marketing a reklama (SK) Seat za polovicu Škoda Auto Slovensko, divizia Seat Import
plakát Euro RSCG Vychytáváme ty poslední - sprejer, taxi, zloděj (3 ks) City of Prague
plakát Euro RSCG Peugeot HDi - Parging, Garage (2 ks) Peugeot ČR
plakát Euro RSCG Team foto - týmová fotka Club Termix - Gay bar
TV Istropolitana D´Arcy (SK) T-Com - Games On Demand - Kovboji Slovak Telecom/T-Com
jiné Publicis Prague videozáznam Guerilla kampaň k filmu Restart Axman Production
TV Wunderman Atlas TV Atlas CZ
TV Fabrika reklamní agentura Vtipy Pavla Lišky - datel, babička, mravenec, cyklista Hyundai Motor CZ
rádio Fabrika reklamní agentura Playlist + vyznání lásky Lego Trading
rádio Revolta Sparta Thun AC Sparta Praha fotbal
TV Thamesdown CZ Spermie Greenpeace ČR
TV JU-TURN Spotřebitelské úvěry Poštovní spořitelna
billboard/ firemní prezentace Corpus Šítkovská věž Veolia Voda ČR
TV McCann-Erickson, International Advertising Agency Bobr II. ČSOB Pojišťovna
TV McCann-Erickson, International Advertising Agency Odepsaní Informační centrum neziskových organizací
rádio McCann-Erickson, International Advertising Agency Chcete mě? General Motors Southeast Europe
zdroj: Asociace českých reklamních agentur
(Asociace českých reklamních agentur, MaM)Zlato online
Datum | Jedn. | Kurz |
---|---|---|
28.03.2024 22:10 | 1 unce | 2 233,59 USD |
28.03.2024 22:04 | 1 unce | 2 233,59 USD |
28.03.2024 21:56 | 1 unce | 2 231,65 USD |
28.03.2024 21:50 | 1 unce | 2 226,50 USD |
28.03.2024 21:42 | 1 unce | 2 222,32 USD |
28.03.2024 21:36 | 1 unce | 2 221,04 USD |
28.03.2024 21:28 | 1 unce | 2 219,88 USD |
28.03.2024 21:20 | 1 unce | 2 220,28 USD |
28.03.2024 21:14 | 1 unce | 2 221,41 USD |
28.03.2024 21:06 | 1 unce | 2 220,87 USD |