Věra Stárová (GfK-Praha)
Obchod a služby  |  27.12.2004 13:45:54

Marketingový kongres Marketing Management 2005 se zaměří na perspektivy rozvoje značek


Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný CIMA - Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, vstupuje do svého 6. ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových ředitelů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 8. 6. 2005 v srdci Prahy v konferenčním centru hotelu Ambassador.

Po předchozích 5 úspěšných ročnících, zaměřených na globální a lokální aspekty marketingu (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002), šance související se vstupem do EU (2003) a rovnováhu mezi rozumem a citem (2004) se příští ročník kongresu bude věnovat dalšímu zásadnímu tématu - budoucnosti značek. Kongres 2005 velmi těsně navazuje na letošní, historicky zatím nejúspěšnější ročník, který navštívilo téměř 400 účastníků.

Po fenomenálním úspěchu vystoupení letošního klíčového řečníka, kterým byl guru nové generace evropského managementu Jonas Ridderstrale, se organizátoři kongresu rozhodli opět pozvat experta světového formátu. Hvězdou kongresu Marketing Management 2005 bude Martin Lindstrom, vizionář v oblasti budoucnosti značek. Martin je světově známým expertem, který proslul svými poradenskými a edukačními aktivitami při výstavbě silných značek, které se opírají o intenzivní inovace, moderní technologie a vynikají nákladovou efektivností. Mezi jeho klíčová témata patří „značky, internet a mobilní komunikace“, „značky a mladá generace“ a „branding na B2B trzích“. V únoru 2005 bude publikovat svoji nejnovější knihu „BRAND Sense“, která je světovou marketingovou veřejností očekávána s velkým napětím. Philip Kotler o této knize prohlásil „BRAND Sense by měl nastudovat každý, kdo se účastní procesu rozvoje či zlepšování značek“.

Nenechte si ujít možnost seznámit se s myšlenkami Martina Lindstroma osobně !!! Zaznamenejte si termín 8. 6. 2005 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy kongresu na www.marketingmanagement.cz. Generálním partnerem kongresu je společnost GfK. Hlavními mediálními partnery jsou TREND MARKETING a MARKETING & MÉDIA.

Podrobnější informace je připraven podat:
Antonín Parma, Project Manager, INCOMA Consult (tel.: 251 117 522, parma@incoma.cz)


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688