Marketingový kongres Marketing Management 2005 se zaměří na perspektivy rozvoje značek
Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný CIMA - Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, vstupuje do svého 6. ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových ředitelů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 8. 6. 2005 v srdci Prahy v konferenčním centru hotelu Ambassador. Po předchozích 5 úspěšných ročnících, zaměřených na globální a lokální aspekty marketingu (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002), šance související se vstupem do EU (2003) a rovnováhu mezi rozumem a citem (2004) se příští ročník kongresu bude věnovat dalšímu zásadnímu tématu - budoucnosti značek. Kongres 2005 velmi těsně navazuje na letošní, historicky zatím nejúspěšnější ročník, který navštívilo téměř 400 účastníků. Po fenomenálním úspěchu vystoupení letošního klíčového řečníka, kterým byl guru nové generace evropského managementu Jonas Ridderstrale, se organizátoři kongresu rozhodli opět pozvat experta světového formátu. Hvězdou kongresu Marketing Management 2005 bude Martin Lindstrom, vizionář v oblasti budoucnosti značek. Martin je světově známým expertem, který proslul svými poradenskými a edukačními aktivitami při výstavbě silných značek, které se opírají o intenzivní inovace, moderní technologie a vynikají nákladovou efektivností. Mezi jeho klíčová témata patří „značky, internet a mobilní komunikace“, „značky a mladá generace“ a „branding na B2B trzích“. V únoru 2005 bude publikovat svoji nejnovější knihu „BRAND Sense“, která je světovou marketingovou veřejností očekávána s velkým napětím. Philip Kotler o této knize prohlásil „BRAND Sense by měl nastudovat každý, kdo se účastní procesu rozvoje či zlepšování značek“. Nenechte si ujít možnost seznámit se s myšlenkami Martina Lindstroma osobně !!! Zaznamenejte si termín 8. 6. 2005 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy kongresu na www.marketingmanagement.cz. Generálním partnerem kongresu je společnost GfK. Hlavními mediálními partnery jsou TREND MARKETING a MARKETING & MÉDIA. Podrobnější informace je připraven podat: |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz